Przecinarka Spalinowa STIHL TS 910i: wyjątkowa moc i precyzja cięcia
Przecinarka spalinowa STIHL TS 910i to wydajne i niezawodne narzędzie przeznaczone do profesjonalnych prac budowlanych, inżynierii lądowej oraz architektury krajobrazu. Idealna do cięcia stali konstrukcyjnej, betonu, asfaltu oraz rur, sprawdzi się w najbardziej wymagających warunkach.
ZESTAW ZAWIERA:
- Przecinarka spalinowa STIHL TS 910i
- Oryginalna tarcza ścierna o średnicy 400 mm
- Zestaw narzędzi do obsługi urządzenia
- Gwarancję producenta
- Instrukcję obsługi
Najważniejsze Zalety Spalinowej Przecinarki TS 710i:
► Bardzo mocna przecinarka spalinowa z wtryskiem STIHL
► Dla profesjonalistów z branży inżynierii lądowej, budownictwa drogowego, ogrodnictwa i architektury
► Do tarcz tnących 400 mm
► Łatwy rozruch dzięki wtryskowi STIHL, STIHL ElastoStart i zaworowi dekompresyjnemu
► System filtracji powietrza o długiej żywotności
► System antywibracyjny STIHL i uchwyt obwiedniowy zapewniający bardzo wygodną pracę
STIHL TS 910i to wybór dla profesjonalistów, którzy cenią niezawodność, precyzję i najwyższą jakość cięcia. Sprawdź jej możliwości i przekonaj się, jak usprawni Twoją pracę!
DANE TECHNICZNE:
Pojemność skokowa: 102,1 cm³
Moc: 6,2 kW
Moc: 8,4 KM
CO2: 694 g/kWh
Ciężar: 12,9 [kg]
Średnica tarczy tnącej: 400 mm
Wyposażenie podstawowe: Ściernica korundowa
Maksymalna głębokość cięcia: 145 mm
Całkowita długość: 87 cm
Poziom ciśnienia akustycznego: 108 dB(A) 1)
Poziom mocy akustycznej: 120 dB(A) 1)
Poziom ciśnienia akustycznego o wartości K: 2 dB(A)
Wartość drgań strona lewa/strona prawa: 5,9/4,4 m/s² 2)
______
1) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2,5 dB(A) 2) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2 m/s²
WYPOSAŻENIE I FUNKCJE:
STIHL INJECTIONWYSOKIE OSIĄGI PRZY KOMPAKTOWEJ KONSTRUKCJI. Urządzenie sterujące elektronicznego układu wtryskowego stale oblicza prawidłowy dopływ paliwa i idealny moment zapłonu, przy czym wtrysk następuje bezpośrednio do skrzyni korbowej. Czujniki mierzą w tym celu ciśnienie powietrza, temperaturę wewnętrzną oraz zewnętrzną i przekazują informacje do urządzenia sterującego. Urządzenie to na podstawie ustalonych wartości może optymalnie określić ilość paliwa i moment zapłonu. W porównaniu z silnikami bez wtrysku urządzenie zapewnia większą moc przy porównywalnej wadze i kubaturze.
SILNIK STIHL 2-MIX
WYJĄTKOWA WYDAJNOŚĆ. Dzięki silnikowi STIHL 2-Mix można zmniejszyć emisję spalin oraz zużycie paliwa, a tym samym także koszty eksploatacji. Ten 2-suwowy silnik został zaprojektowany tak, aby nie wymagał częstej konserwacji i zużywał paliwo nawet przy dużej mocy. Jako paliwo należy zastosować mieszankę benzyny z olejem silnikowym. Silnik STIHL 2 Mix spełnia wymogi surowej dyrektywy UE dotyczącą emisji spalin, poziom V.
OSŁONA ZE STOPÓW MAGNEZU
MAŁY CIĘŻAR I DOBRA STABILNOŚĆ. Osłona tarczy tnącej zapobiega narażeniu użytkownika na uderzenie spowodowane wyrzucanym materiałem i wodą chłodzącą pochodzącymi z tarczy tnącej. Osłona z odlewu ze stopu magnezu jest wyjątkowo lekka i wytrzymała.
SYSTEM FILTRÓW POWIETRZA O DŁUGIEJ ŻYWOTNOŚCI
System filtrów powietrza o długiej żywotności ze wstępnym filtrem cyklonowym zapewnia oddzielenie 80% cząstek kurzu zawartych w zasysanym powietrzu już w pierwszym etapie filtrowania. Cząstki kurzu nie osadzają się - jak to ma miejsce w przypadku zwykłych systemów filtrujących - na filtrze piankowym, lecz zostają odseparowane i ponownie odprowadzone na zewnątrz. W ten sposób zlikwidowana zostaje konieczność czyszczenia filtra piankowego.
PÓŁAUTOMATYCZNY SYSTEM NPINANIA PASKA KLINOWEGO
SYSTEM ANTYWIBRACYJNY STIHL
ZAPEWNIA BARDZIEJ KOMFORTOWĄ PRACĘ. Podczas zwiększania mocy urządzenia powstają wibracje, które są szczególnie odczuwalne w obszarze uchwytu. Elementy buforowe i sprężynowe systemu antywibracyjnego STIHL redukują przenoszenie drgań silnika na obszar uchwytu, a tym samym na ciało użytkownika. Efekt: Urządzenie leży wygodniej w dłoni, a praca jest znacznie mniej męcząca.
RĘCZNA DEKOMPRESJA
LEKKI ROZRUCH. Zawór dekompresyjny ułatwia uruchamianie urządzenia. Otwarcie zaworu podczas rozruchu pozwala na uwolnienie z cylindra części sprężonej mieszanki. Chroni to układ rozruchowy i wymaga użycia mniejszej siły na lince rozrusznika.
ERGONOMICZNY UCHWYT