KombiMotor KM 131 R:
- Do zastosowań profesjonalnych, w których potrzeba znacznej mocy.
- Przycisk Stop, większy zbiornik paliwa umożliwiający realizację długotrwałych zadań.
- Papierowy filtr powietrza, uchwyt obwiedniowy szelki, silnik 4-MIX.
DANE TECHNICZNE:
WYPOSAŻENIE SERYJNE:
- Przycisk STOP
Nie ma konieczności kontrolowania przycisku stop przy ponownym uruchamianiu urządzenia. Silnik jest nieustannie gotowy do pracy. - Szybkozłącze
Szybkozłączka umożliwia błyskawiczny, niewymagający użycia narzędzi montaż i demontaż wszystkich urządzeń KombiSystem. - Uchwyt obwiedniowy (R) z ogranicznikiem kroku
Uchwyt obwiedniowy nadaje się idealnie do większości prac w ogrodzie i na działce. To najlepszy wybór w przypadku prac na ograniczonej przestrzeni. (zdj. zbliżone do rzeczywistego) - Ręczna pompa paliwowa
Uruchamianie urządzeń z silnikiem spalinowym, które posiadają ręczną pompę paliwową jest nawet o 40% łatwiejsze - zwłaszcza po dłuższej przerwie w pracy. Kilkukrotne naciśnięcie pompy paliwowej wystarcza, aby paliwo trafiło do gaźnika. (zdj. zbliżone do rzeczywistego) - System antywibracyjny
System antywibracyjny jest stosowany w urządzeniach mechanicznych do pielęgnacji zieleni. Gumowe elementy amortyzujące redukują przenoszenie uciążliwych drgań generowanych przez pracujący silnik i obracające się narzędzie tnące. Uchwyty przenoszą wyjątkowo niewielką ilość wibracji. Zapewnia to komfort i oszczędność sił podczas pracy. (Zdj. kosa mechaniczna) - Automatyczna dekompresja
System dekompresyjny wydłuża czas otwarcia zaworów w momencie rozruchu.Zmniejsza to znacząco nakład sił potrzebnych do uruchomienia urządzenia. (zdj. zbliżone do rzeczywistego) - Uchwyt wielofunkcyjny z przyciskiem Stop
Zostały w nim zintegrowane wszystkie elementy obsługi silnika. Zapewnia to wyjątkowo łatwą i bezpieczną obsługę urządzenia. Silnik jest zawsze w gotowości do użycia. - Trwały filtr powietrza
Łatwo dostępny, trwały filtr papierowy zapewnia długie przerwy pomiędzy kolejnymi przeglądami serwisowymi. - STIHL Silnik 4-MIX
Nagrodzona innowacja STIHL. Pierwszy silnik 4-suwowy STIHL smarowany mieszanką paliwowo-olejową. Łączy zalety silników 2- i 4-suwowych. Emisja spalin zredukowana aż do 80% w porównaniu do silnika 2-suwowego. Przyjemne brzmienie. Optymalny moment obrotowy.